Wednesday 29 June 2011

Masa bermain roket :)

Masa bermain roket ! Mari ! Mari !

Hello rakan sekalian :)

Dalam post kami yang kedua ini , kami akan menceritakan tentang Pertandingan Roket Antara Kelas yang dianjurkan oleh guru matapelajaran Sains dan Matematik sekolah kami :) pertandingan ini memang sangatlah dinanti-nantikan oleh rakan kelas kami , terutamanya pelajar lelaki ye ! Hehehe . Hah ! kami pun turut serta taw dalam pertandingan ini ;D . Pelbagai idea dan model roket yang direka cipta oleh pelajar sendiri , tidak dapat dinafikan kelas-kelas lain mempunyai kreativiti yang sangat mengagumkan ! Fuhhhhhhhhh -,- memang rasa sangat TERCABAR tahu ! Tetapi tidak mengapa ,kami menganggap ini sebagai satu persaingan sihat antara rakan kelas lain :) dengan semangat yang kami semua ada , kami sekelas berkongsi pelbagai idea bagi menghasilkan sebuah model roket yang lebih hebat daripada model roket kelas lain :)


Wah gembiranya !







Setelah selesai semua roket setiap kelas dipertandingkan , kini kami menunggu keputusan daripada para hakim yang bijaksana ya, iaitu guru-guru kami sendiri .. Haish , memang berdebar-debar tahu ! Masing-masing mengharapkan kemenangan begitu juga kelas kami . Akhirnya , keputusan diumumkan ...... pemenang nya adalah 
       ---------------------------------------->  <------------------------------------      
         |
          | 
         |
         |
         |
         |
         |
         |
         |
         |
         |
         |
         |
         |
         |
         |
         |
          | 
         V
wajib ke bagi tahu ?
HAHAHA :D

LOADING . . . . . . . .  . . . 

-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



4 SAINS  TULEN

PERHATIAN ! : walaupun kelas kami tidak memenangi  acara yang dipertandingkan ini , namun ya rakan-rakan ! kami tetap gembira kerana dapat bekerjasama antara satu sama lain . Acara seperti ini mampu dapat mengeratkan lagi hubungan silaturrahim antara rakan taulan yang lain :)






Phewwit ^^ !

terima kasih kepada yang berkaitan .

No comments:

Post a Comment