Thursday 30 June 2011

Lawatan Ke Mutltimedia Collage


Hai rakan sekalian :)

waahh ! seronoknya bila dapat tahu akan pergi lawatan ke multimedia college . perasaan kami bercampur baur seronoknyaa (: hehee~  tak sangka kelas kami diberi keutamaan berkenaan lawatan ini . berbagai pengalaman yang kami dapat bila menjejakkan kaki di kolej tersebut . lawatan ini dilakukan  kerana kolej multimedia telah mengadakan Hari Karnival ICT.  macam-macam aktiviti dan jualan yang ada di kolej tersebut . bila sampai sahaja di kolej tersebut , kami dibawa oleh salah seorang daripada pegawai di situ untuk masuk ke kolej tersebut . woww ! terkejut ! ramainya orang . . kami sangkakan , hanya sekolah kami sahaja yang mengunjungi kolej tersebut rupanya banyak sekolah yang berkunjung .




 Hah lihat ! kami sempat mengambil gambar ya bersama salah seorang guru pengiring iaitu Cikgu Firdaus :) riang semua rakan kami ini .



Pewwit -,- comel-comel pelajar sains maklumat ini kan ?


Wah ! ada seorang hero lah dekat situ. Kacak kan ?




Baiklah terakhir sekali , kami ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada pihak penganjur yang telah menjemput sekolah kami . Tidak lupa juga kepada Cikgu Rozana yang memilih kelas kami untuk menyertai lawatan ini :) TERIMA KASIH CIKGU ! *kalau ada lagi lawatan ini , kami nak sertai lagi ya cikgu .. Hehehehe :)

No comments:

Post a Comment